Novembrové úvahy

Občas mávam prázdne obdobia.
Také bezobrazové, nekreatívne, také, ktoré ma neprinútia ísť von - tam, kde je príroda a umenie a ľudia a život. Všetko.
Ono sa to veľmi ani nedá, keď človek robí takmer 13 hodín približne 3-4 dni v týždni a popri tom chodí aj do školy.
Skončila som s brigádou. Hovorí sa, že všetko je o prioritách, však?


A tak som tu. Bez práce, s chabými úsporami, ale s hlavou v oblakoch a srdcom nadšeným, túžiacim po dobrodružstve.


Jeseň, (bola) si pekná a veľmi dúfam, že si Ťa ešte stihnem zaznamenať. Tak, ako si Ty bez listov, som teraz aj ja bez fotiek. Poďme z toho holého Nič vytvoriť niečo pekné!


Toto sú náhodné obrázky z uplynulých 2-3 mesiacov, bez súvislostí, vytvorené niektoré náhodne, iné úmyselne.
Impresie okamihov.






























 











Komentáre

Obľúbené príspevky